dinsdag 22 februari 2011

The Social Network

Zojuist the Social Network gereserveerd bij de door mij zo hoog aangeschreven Flevolandse Bibliotheek. De film over de ontstaansgeschiedenis van Facebook.

Ja. Wat bezielt mij, eigenlijk? Ik blog, twitter en facebook (dus ook inmiddels).
Die drie en de meeste van deze... dat weet ik nog niet.
Terwijl ik meer de trekken van een digibeet heb en blijf worstelen met de innerlijke schrijver die mij beticht van ijdelheid en leegte, zet ik desondanks koene stappen op de sociale medialadder.

Zou het te maken hebben, met de tekst op het agendablaadje dat ik vanmiddag terugvond? De kerkenwerkagenda voor dit jaar had ik net aangeschaft en bekladde het vervolgens ondanks zijn maagdelijke staat met de hieronder staande gedachte:

ik hou van dit blad
ze staat er zo schoon bij
zo zonder regel en tijd
zo zonder wachten
of doorhaling

ik heb het met de leegte
naar nu blijkt
dus niet lang uitgehouden
ik heb geschreven
waar het nu dus op staat

toch hou ik van dit blad
er staat naam'lijk geschreven
opdat wie dit leest weet
dat eerst mijn niets is geweest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten